20 zlatnika

Pjesak u olujnoj noć briše sve grijehe.

Zveckaju zlatnici u džepu..njih dvadeset.

Oprosti mi.

Oprosti mi.

Put sam nekako izgubio,

s njime sebe dio.

 

Poljubi me, daj mi mir,

sjećanje na prvu ljubav.

Sve su, baš sve,

djevojke žene postale.

Nemam kuda, nemam s kim,

ovo malo nesreće da podijelim. 

 

Zadnji sam vojnik crno-bijelih filmova…

dosadna priča bez slova.

Zadnji heroj… poražen i ponižen….

polako postajem njen..

 

Skupio sam soli za ranu…

sjećanje na Božić s tobom.

Nikad više.

Nikad više.

Ruke sam ti izgubio,

bez njih više nisam cio.

ladacki
Sve pjesme su moje djelo te molim da ih ne prijavljujete kao svoje..Molim Vas da ne pišete vjerske ili političke komentare, isti će ukoliko budu postavljeni biti uklonjeni sa blogga....Ukoliko imate pitanja slobodno uputite isto porukom, prvom prilikom ću Vam odgovoriti......

1 komentar

Komentariši