……………..

Navučen na sjećanja ne dam da nestanu…Narkoman prošlosti sa mnom vlada… Pokušavam odgonetnuti koliko sam doprinjeo da nestane djete u tebi.. 

Sanjam te još uvijek…Sanjam te kako želiš biti uz mene… Kidaš se svakim novim danom, više i više… Došapnu mi naši anđeli valjda šta se dešava, kad već nećeš da mi kažeš sama… Šapnu mi tvoju bol, tvoju krv koja lipti… gorčina koja izlazi iz tebe je moj košmar..

Stranac sam danas.. Stranac ću biti i sutra.. Okretaćeš glavu sreći mojoj…Nećeš me vidjeti na ulici… Krivićeš me što nisi dio prokletstva mog… što nisi sa mnom… A ja,  žaliću te… Žaliću nas.. Žaliću sebe…  Suviše crno-bijeli film za moj ukus… ni mjesec nije žut…

            Ako nas ljudi iz prošlosti određuju, ti si odredila da nemam mira i da ga nikad neću imati…  Suviše melodramatično za moj ukus…

            Navučen na sjećanja ne dam da nestanu…Ljubav prošlosti sa mnom vlada… Pokušavam odgonetnuti koliko sam doprinjeo nesreći tvojoj….

ladacki
Sve pjesme su moje djelo te molim da ih ne prijavljujete kao svoje..Molim Vas da ne pišete vjerske ili političke komentare, isti će ukoliko budu postavljeni biti uklonjeni sa blogga....Ukoliko imate pitanja slobodno uputite isto porukom, prvom prilikom ću Vam odgovoriti......

3 komentara

Komentariši